Friday, December 3, 2010

Contest Mata Paling Menawan

Nak join klik sini



kenapa anda rasa mata anda menawan ?

Mata adalah anugerah Illahi...
Jadi kita kena hargai sepasang mata yg diberi...
Semestinya mata saya menawan kerana saya mempunyai bola2 mata hitam yang besar...
Lagipun mata saya memang menawan sebab mata saya tidak rabun...hehe
Seumur hidup saya tidak pernah pakai contact lens..
Jadi mata saya memang original menawan...
Bukannya menawan sebab mata saya biru atau hijau..
Tapi memang mata original saya bewarna dark brown
Tapi kalau nak mata nampak lagi seksi dan cantik..
Rasanya tak salah kalau kita guna eyeliner atau maskara untuk melengkapkan lagi mata yang menawan itu..
Contoh boleh tengok gambar di atas..hehe



Minta izin letak lagi satu gambar...sebab penganjur contest tak mention kena letak satu jer...hehe..menawan tak mata saya kat atas tu???? menawan kan...macam mata Rozita Che Wan dah ni...hehe...tu gambar sebelum pakai tudung pink kat gambar atas sekali tu....So macam mana Miss Farah??? Menawan tak mata saya??? Ngeh ngeh ngeh



5 comments:

Mama Zharfan said...

siyes menawan! good luck ayu!

Unknown said...

woww!good luck kak ayu...

Adriana Ariff said...

lawalaa mate ckg... :)

Unknown said...

amboi kak! menawan gituuuuuuuuuuuuu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah memang menawan terpukau seketika melihatnya