Thursday, March 24, 2016

Program SUPERB dan Perasmian TPMEDC


Alhamdulillah.
Selesai sudah program seharian saya dan pemenang-pemenang pertandingan SUPERB di bawah TERAJU Malaysia serta Perasmian TPMEDC yang berlangsung pada 17 Mac lepas di Techonology Park Malaysia, Bukit Jalil.


Insyallah semoga jenama Coklat CocoDamia dapat dikomersialkan ke peringkat yang lebih jauh dan dapat developing new methodologies in the field. Dan juga dapat improving business intelligence serta mencapai performance Syarikat CocoDamia to a higher level.


Bilik TPMEDC. Priority digunakan oleh pemenang-pemenang SUPERB di bawah pemantauan Agensi TPM. Sayalah salah seorang daripadanya.


Senarai nama Syarikat pemenang-pemenang SUPERB di bawah agensi pemantau TPM. Company CocoDamia no 11.


Launching of TPMEDC


Media bertalu-talu ambil gambar VVIP.
Terselit pula gambar saya kat belakang tu.
Untung sabut nanti dapatlah enterframe kat mana2 media cetak atau elektronik. Hihi..



Pengurus Besar TPM sedang memperkenalkan para pemenang SUPERB di bawah agensi TPM kepada VVIP.


Bukan setakat memperkenalkan, malah menceritakan juga progress projek terbaru para pemenang.


Spot me!


Auwwwwww... Besarnya perut saya.

Boleh pula time saya tengah standby nak short pitching projek kita depan VVIP dan media, time tu lah Coca-cola call bagitau saya menang contest, time tu lah customer baru call dah bank in duit nak jadi stokis, time tu lah email OldTown masuk suruh saya buat tu ni nak collect hadiah, dan time tu jugalah orang call nak minta kerja. Sampai tak fokus saya tau. Tapi tu lah orang panggil rezeki tanpa disangka kan.
Terima kasih Allah.


Para pemenang kena pitching sikit depan VVIP ceritakan projek/produk terbaru kita yang menang.


Lepas tu semua pemenang ada sesi bersama coaches pula.
Alhamdulillah, saya dapat coach Rik yang memang saya dah kenal dan pernah juga ke kilang CocoDamia ni.
Senang lah nak coaching kalau dah sama-sama kenal kan.


Townhall Session


Sesi soal jawab bersama agensi-agensi terlibat yang memantau milestone serta duit para pemenang-pemenang SUPERB. Selain daripada TPM, agensi-agensi pemantau adalah seperti Craddle, PUNB, MTDC, MDEC, KMP, MY CREATIVE dan beberapa agensi lain.


Alhamdulillah.
Terima kasih Allah atas kemenangan dan kurniaan rezeki yang tak pernah putus daripadaMU.
Semoga lepas ni banyak lagi peluang2 kemenangan dan tarikan magnet rezeki untuk saya.
Sesungguhnya Man Jadda Wajada.
Selagi kita berusaha, selagi itu peluang-peluang rezeki akan berada di sekitar kita.
Yang penting jangan putus asa.










No comments: