Monday, March 28, 2016

Menang mini fridge dari Coca-Cola


Cerita lunch tadi..
Lepas hantar anak-anak sekolah, terus ke pasaraya Hwa Tai Tampoi collect hadiah..


"You are so lucky, one outlet one prize only"..
Itulah kata-kata manis yang disampaikan kepada saya oleh Mr Saimon selaku person in charge yang menguruskan pengambilan hadiah saya dari Coca-cola ni....


Nama je mini fridge.
Tapi boleh tahan besar dan berat juga mini fridge ni..
Mujur ada staff Hwa Tai yang mengangkat fridge ni masuk sampai ke dalam kereta.
Cuma saya kena bawa kereta ke area loading bay sahaja..


Sepatutnya saya kena amik hadiah ni pada hari sabtu aritu..
Tapi sebab terbusy pula sabtu lepas, so datang amik harini.

Awwww, abaikan perut saya yang besar itu ya.
Tapi tetap comel kan kan kan?
Hihi..


Senang je nak masuk peraduan ni, beli apa2 air dibawah jenama Coca-Cola (saya beli Sarsi), minimum resit RM30, dan SMS butiran diri ke no yang ditetapkan. Selebihnya berserah kepada Allah dan doa juga jangan diabaikan.

Alhamdulillah.
Terima kasih Allah.

No comments: