Monday, March 7, 2016

Hah! Little Khalifah buat apa tu dalam perut ibu?


Hah!
Little Khalifah ibu buat apa tu dalam perut ibu?
Mengeras je ni..
Sekarang ni malam-malam ibu nak tidur pun dah tak selesa dah ni.
Mengiring ke kanan salah, mengiring ke kiri salah.
Little Khalifah ibu pun membesar bagai juara dah ni.
Berat semacam je perut ibu ni.

Ya Allah, peliharalah Little Khalifah ini selama ia berada didalam perutku, sihatkanlah dia. 
Keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat.
Aaaamin..

p/s: Precious moment kan!
Post a Comment