Wednesday, November 22, 2017

Video pengalaman naik helikopter di Gold Coast, Australia



Throwback masa kami sekeluarga naik helikopter di Sea World Australia..

Umpama Bird's Eye View of the Gold Coast gitu..

A very memorable experience untuk kami sekeluarga..
Dan semestinya its something we can talk about it till you get old..

Pabila tanya anak2 apa perasaan naik helikopter?

Masing2 jawab mula2 takut, tapi tak sabar nak naik.....lepas lama dah naik helikopter dan pusing2 kat atas tu, biasa je macam naik kapal terbang, cuma yang ni kita nampak semua pemandangan cantik yang kat bawah kita sebab cermin kan dan bukannya tertutup macam kapal terbang... tapi bunyi kuat sangat helikopter ni, kena pakai headphone kalau nak cakap sesama sendiri..

Kalau tanya kami nak naik lagi tak helikopter ni, insyallah why not...tapi kena menabung lebih sikit lah sebab semua pun tahu nak naik helikopter private cam ni memang agak mahal....ratusan ringgit per person untuk 7-10 minit sahaja....tapi yang penting pengalaman mahal tu yang tak boleh dijual beli..

Moga ada rezeki kami naik helikopter di negara lain pula....aaamin...


:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: