Thursday, April 20, 2017

Penganugerahan Pemenang SUPERB oleh YB KJ



18 April 2017 
Selasa
Kuala Lumpur Convention Centre

Alhamdulillah.. Done!
Sesi penganugerahan pemenang2 SUPERB oleh Jabatan Perdana Menteri, TERAJU disampaikan oleh YB KJ di atas kejayaan projek Inovasi Cocodamia "Ole Ole Coklat Kerepek".. 


Wahhh.. Satu penghargaan untuk winners..cari-cari dimana saya?


Yeayy.. I'm the winner..


YB KJ sedang memberi ucapan.. Sempoi je..


Pengacara Hani wachaaa dan Aidid Marcelo.. 


Betullah tagline YB @khairykj untuk branding dirinya sendiri.. Tall, dark & handsome with brain (saya tambah 😁). Dan lagi satu saya nak tambah sporting sangat! 
Terima kasih untuk inspirasi & aspirasi belia dan keusahawanan.. 


Bersama pemenang2 SUPERB Siri 2, 2015... 


Sempat lagi YB KJ tanya "mana coklatnya?"...:-)


Dan inilah kami..suami isteri. Kami saling melengkapi. Tak ada dia, saya pun susah, tak ada saya dia pun susah. 

Semoga Allah memberi kami kekuatan dan keberkatan untuk mengharungi liku2 perjalanan hidup dan business kami. Sesungguhnya Allah maha penyayang dan pemurah. Ya Allah.. Permudahkanlah setiap urusan dan perjalanan untuk mencapai kebahagiaan dan cita-cita kami.

Sesungguhnya kemenangan dan kebaikan ini semua datang daripadaNya.. Aaamin..


Bersama Coach Rostam, yang banyak memberi pandangan dan idea dalam business kami..


Bersama pihak Techonology Park Malaysia, orang yang bertanggungjawab memegang amanah duit kemenangan kami. 




No comments: