Thursday, August 27, 2015

LENOVO A369i For Sale!

MAAF!
DAH SOLD OUT!
TERIMA KASIH BUYER!
TERIMA KASIH ALLAH!


Last week saya dapat notification dari Digi Telco dalam IG saya yang saya menang contest mereka.
Alhamdulillah...
2 hari lepas hadiahnya pun dah sampai.


Ni lah hadiahnya.
Dapat sebuah handphone Lenovo A369i warna hitam.

Memandangkan ahli dalam rumah saya pun dah ada handphone masing, keperluan pejabat pun dah cukup dengan handphone yang ada, maka saya nak let go handphone ni. Mana-mana yang nak beli handphone ni untuk kegunaan anak masing2 atau minimize penggunaannya (untuk dijadikan 2nd handphone), amatlah dialu-alukan untuk membeli.

Berikut adalah specifikasinya:

- 4" WVGA 800* 480 Display
- 1.3 GHz Dual Core Processor
- Android Jelly Bean
 - 512 MB RAM + 4GB ROM


Yang bestnya, percuma internet selama 1 TAHUN bernilai RM180.
Memang berbaloi sangat!

Harga yang saya nak jual memang murah dari pasaran. Below than RM350 handphone termasuk internet percuma tu.  Sesiapa yang berminat boleh whatapps (only) saya di talian 012-7560895.

Terima kasih.


No comments: