Wednesday, August 19, 2015

Kaunter Pos Laju di Giant, U Mall Skudai


Kaunter Pos laju paling tenang di Malaysia saya rasa. Saya pun baru tahu tempat ni.
Kat Giant U Mall Skudai. 


Buka setiap hari dari jam 10 pagi sampai 8 malam. Kecuali waktu solat jumaat dan sabtu minggu pertama sahaja tutup. Kalau nak barang yang kita pos tu jalan haritu juga, sila pos parcel sebelum jam 6 petang setiap hari.

Bagus sangat ada kaunter pos laju yang tak berapa sibuk ni kat Giant U Mall.
Jimat masa, sambil boleh cuci2 mata.

Sekian info dari online seller CocoDamia.

p/s: Tapi rasanya lepas entry ni, tak tenang dah adik yang jaga kaunter pos laju tu. Hihi..tak pe sharing is caring kan. Kita memudahkan urusan orang lain, insyallah suatu hari nanti orang lain pula memudahkan urusan kita mahupun anak2 dan keluarga kita. Selamat pos parcel dengan tenang ya...;-)
Post a Comment