Friday, July 24, 2015

Ye ke ni Zamzarina Junior?


Eh eh ye ke ada orang cakap gambar2 Aleesya ni macam muka saya.
Kiranya macam Zamzarina Junior lah ya?


Tapi sekali saya tengok gambar2 raya tahun ni, Aleesya memang cantik persis ibunya..Hahaha..
Ya lah mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi kan...hahahaha...gelak besar ni..


Mana satu kakak? Mana satu adik ni?
Ayyunie masa raya haritu naik chicken pox.
Mujur tak demam. Mujur tak gatal.
Yang penting dia tetap happy beraya sana sini....hihi..
Nanti saya buat entry lain pasal Chicken Pox ni ya.

p/s: Memanglah Zamzarina Junior, dah anak saya! ;-)



:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: