Wednesday, October 11, 2017

CocoDamia @ Ekspo Johor Berkemajuan 2017


Alhamdulillah.. 

8/10/2017 ( Ahad)
Perasmian Top 20 Johor Brand oleh Menteri Besar Johor di Ekspo Johor Berkemajuan 2017.

10/10/2017 (Selasa)
Tamat sudah jualan pelbagai coklat CocoDamia di Pavillion Keusahawanan di Ekspo Johor Berkemajuan 2017. 

Walaupun dah tamat, tapi tak putus2 whatsapp tanya mana pergi booth kami nak repeat order dan ramai cikgu2 yang nak submit borang Edu Tour ni. Boleh terus datang ke galeri kami di Taman Teratai Skudai atau email je pada kami.

Terima kasih kepada semua rakyat Johor yang sporting lagi peramah dan tak henti2 support produk2 CocoDamia. Kamu semua memang awesome! 

Berbaloi2 beli Coklat IQ bila dah tahu kelebihan Lubanah/frankincese dalamnya kan. Produk oat Choco pula promosi berzikir sendiri pabila rasa je, wajib customer beli. Sampaikan stock kat kilang pun SOLD OUT semua. Tapi harini kami dah restock semula.

Terima kasih sekali lagi semua!
Jumpa team kami di event BAHTERA pula pada 14-15 hb ni di Persada Johor!

Back to back event! Tapi kami seronok dapat jumpa kalian semua! Muahhhh.. #johorbrand #cocodamia #oleolecocodamia #gojbchocolate #ekspojohorberkemajuan2017

Nota: Ramai yang nak jumpa saya masa di Ekspo, tapi sorry... Saya hanya ada pada 7/10 (sabtu) je masa Perasmian dari Perdana Menteri.. Hari ni pun kena tolak jemputan bagi Talk Session kat Ekspo.. So busyy kat kilang.. Insyallah next time kita jumpa lagi..
















Ekspo Johor Berkemajuan 2017 masih berlangsung sehingga 14hb ni ya. Ayuh ramai-ramai kita meriahkan! Pelbagai aktiviti dan voucher ada weiii...

P/s: Temui kami juga di event KUD pada 19-22hb ni ya.. Tq uolsss..











No comments: