Monday, October 12, 2015

Resepi Kek Gula Hangus @ Kek Sarang Semut


Ramuannya memang mudah dicari..
Buatnya rumit barangkali...
Hasilnya paling mendebar sekali..
Sarang-sarang semutnya tak berapa menjadi..
Tapi sedapnya anak-anak dan kawan-kawan anak memuji...
Tak pe, lepas ni saya cuba lagi.

First time saya buat kek gula hangus ni.
Dan saya juga perap sehingga 2 jam untuk mendapat sarang2 semutnya.
Tapi hasil tak berapa berkesan.
Tak pe practice make perfect, since anak-anak pun suka sangat makan.

Saya follow resepi dari SINI je...











:::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: