Tuesday, March 28, 2017

Berpuluh-puluh ekor Kangaroo & Koala bawa balik...


Bertuahnya lahai anak..
Bawak balik berpuluh-puluh ekor.. Tinggal 10 ekor ni je. 
Nak buat cam mana.. Yang kawan2 tak ada dalam senarai list nak bagi pun dibaginya. 
Kata Ayyunie.."dah kawan-kawan adik yang dapat tu bagitau kawan-kawan yang tak dapat, pastu diaorg minta ngan adik, adik bagi je lah"... Alahai Ayyunie..


Sebelum Ayyunie bagi semua kat kawan-kawan dia, baik ibu simpan seekor ni buat kenangan. Eh seekor apa, tiga ekor tu... Hihi

Updated: Eh nasib ada yang tegur...bukan 3 ekor, tapi 4 ekor lah...haha



Post a Comment