Tuesday, July 19, 2016

Kak Ngah ke Dik Ngah?


"See.. How much I love my brother Daim Muslim".. Kata Ayyunie..

Hari-hari nak dukung Daim Muslim ya adik.. (Masih panggil adik lagi sampai sekarang sebab dah terbiasa)

Aritu Aleesya cakap Daim Muslim kena panggil Ayyunie "Kak Ngah"..

Tetiba Ayyunie jawab "sorry sikit, panggil Dik Ngah hokeyy"...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (nak juga tittle adik tu).. Hihi


Apa-apa pun adik tetap sayang Daim Muslim kan..sampai rimas si kecik tu hari2 kena gomol dengan kakaknya terutama kalau lepas balik sekolah dan tuisyen. Gagah je nampak Adik dukung Daim Muslim cam tu. Nampak confident. Kalau Aleesya, tak maunya didukung cam tu sebab geli rambut cacak2 Daim kena kat lengan dia dan geli Daim gerak2 kena kat perut Aleesya.. Hihi..
Post a Comment