Saturday, July 16, 2016

Daim Muslim's first hair trim


Daim Muslim's first hair trim ni.. Lepas cukur botak pada 1 Ramadan lepas...Cepat betul naik rambutnya..

Kenapa nak trim? Barulah nampak boy sejati, macho dan kacak kan. Lagipun raya2 ni nak jumpa ramai gugurls. Oppsss ๐Ÿ™Š๐Ÿ™Š๐Ÿ™Š


Tapi rambut segak-segak pun tetap kena tinggal oleh kakak2 gi open house. Sampai ke Batu Pahat kakak gi open house harini.... ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น


Kakak2 balik je dari Batu Pahat, terus ajak Daim Muslim berendam berjemaah dalam tub. Rasa bersalah lah tu tak bawa  Daim kan.. Hahaha..


Tapi Daim Muslim memang suka bab main air ni. Sorang2 pun jadi dan layan lama2 dalam tub tu.. Hihi..


Sudahnya.. Tak sempat pakai baju, tak sempat minum susu, tak sempat baringkan sapu minyak telon, dah lena atas lengan ibu. Itulah terapi Daim Muslim kalau nak tahu. Lepas mandi je confirm zzzzzz..

Ok lah. Harini usia Daim Muslim dah 52 hari. Masih tak kemana2 lagi kecuali balik kg aritu dan juga gi klinik mula2 dulu. 





Post a Comment