Monday, January 11, 2016

Pizza tak kedekut topping


Puas hati betul makan Pizza keluaran Yus Bianco ni..
Dan ini bukan kali pertama saya makan Pizza Yus Bianco ni..
Selalu makan kat kedainya. Cuma ini kali pertama saya buat delivery order terus ke office saya.
Masa yang ditunggu 20-30 minit sahaja mengikut sesat ke tak pencarian alamat kita tu. Hihi..

Yang bestnya tu, Pizza ni memang terbaik. 
Panas-panas, topping isi pun banyak dan cheesenya pun banyakkkkk...
Saya suka, saya suka..
Cuma keadaan pizza dalam kotak tu agak huru hara..
Tu yang cheese sampai meleleh-leleh tu...;-)
Tak pe janji sedap..
Harga untuk 2 pizza ni termasuk delivery RM28.50


Dan Pizza Yus Bianco ni ada buka cawangan baru di Taman Sri Skudai. Selalu saya pergi makan di pekan francais Pulai Perdana. Ni dah dekat lagi senang kan. Kepada yang nak delivery order, bolehlah hubungi tertera no seperti di atas ya.

No comments: