Saturday, January 30, 2016

Jualan Gudang The Store di Sports Centre Taman Universiti


Bagi yang berdekatan dan kelapangan, Cepat!!!

Tinggal harini dan esok sahaja lagi sebelum jualan gudang ni tamat.

Jualan yang bermula dari 21/1 ni akan tamat esok 31/1.

Saya sampai 3 hari berturut-turut pergi shopping tanpa sengaja. Eh ye ke tanpa sengaja. Hihi...


Ni kali ke 3 pergi malam tadi. Sambil2 tunggu both Damias ada tuisyen ganti sempena CNY, shopping alone disini. Pergi waktu malam agak crowded ya. Ataupun mungkin org dah boleh gaji dan kebetulan hujung minggu malam tadi. Semalam blurrr nak pilih saiz NB atau S. Last2 terbeli tanpa sengaja saiz NB. Hihi..


Yang ni pula masa kali pertama saya pergi minggu lepas. Pergi dalam kul 12 tengahari. Hurmmm memang best le sebab tak ramai langsung orang. Boleh pilih baju2 dengan lenggang lenggoknya. Haha..Tu saya beli untuk both Damias..

Selain baju saya juga borong barang2 rumah lain seperti shampoo, body wash, tisu dapur dan lain2. Memang murah lah berbanding harga pasaraya. Pasaraya buat promosi pun tak dapat semurah harga disini. 


Kali ke 2 pergi pula saya borong makanan ringan dan jajan2 ni semua. Tengok expired date lambat lagi expirednya. Tahun 2017 baru expired. Jelly jenama Cocon tu banyak saya beli untuk stok anak2 dirumah. Jajan ni sua beli banyak2 bagi orang dan students saya je. Memang berbaloi rasanya harga tu.

Handbag, kasut, beg luggage, cadar, bantal dan lain2 pun ada juga harga promosi. Tapi kalini saya tak fokus barang2 tu semua. Lagipun last time bulan 6/ 2015 pun ada jualan gudang ni juga, dah shopping handbag kasut kat sini.

Setahun ada 2 kali ya jualan gudang The Store ni kat Sports Centre Taman U ni. Selalunya awal tahun dan pertengahan tahun. So lepas ni boleh lah uolss yang berdekatan datang shopping disini!

No comments: