Monday, May 7, 2018

DAIM pun dah pandai join Edutour


Subjek utama pagini: DAIM

Gambar:


1. Daim jadi abang kawasan suruh pelajar beratur.


2. Siapa nak jawab angkat tangan. Guess what? Daim yang angkat tangan nak jawab soalan.


3. Bila jurufoto suruh Daim "pisss", itulah gayanya paling sporting..


 4. Semua staffs dah fokus melayan Daim. Macam Daim sorang je yang datang Edutour harini.. Haha..


5. Bila kita suruh pelajar buat gaya tadah telinga, Daim pun buat juga.. Tapi macam gaya azan dah..


6. Daim say "hai" pada team CocoDamia..


7. Daim happy dapat join sekali edutour selama 10 minit je. Lepas tu ayahnya datang ambil. Siap berlari masuk balik sebab tak nak balik. Haha.. 

Adakah ini petanda Daim dah makin besar dan bersedia untuk masuk tadika. Kakaknya Ayyunie paling awal masuk tadika 3 tahun. Daim hujung bulan ni masuk 2 tahun. 

Oh My Boy! Cepatnya masa berlalu.. 

Btw Edutour harini adalah dari SK Taman Skudai Baru 2. Enjoy kids!


Post a Comment