Thursday, November 27, 2014

Roti Jala Telur dan Kari Sardin


Assalamualaikum dan Selamat pagi.

Dah breakfast ke kawan2 semua?

Harini saya breakfast menu yang jarang2 saya jumpa. Roti jala biasa terdapat dimana-mana. Tetapi roti jala telur sangat rare kan. 

Dah banyak kali makan roti jala telur ni kat Medan Selera Taman Universiti ni. Cuma kali ni baru terbuka hati nak ambil gambar dan share kat media sosial. Hikss..

Lagipun saya kenal owner kedai ni sebab dia pernah hantar beberapa orang anak dia ke Pusat Bahasa Pelangi. Dan saya pun pernah buat catering roti jala dengan owner dia. Kari sardin dia sedap dan tak hanyir langsung.

Sedap tau! Lembuttttttttt sangat roti jala telur ni. Lagi sedap ni dari roti canai telur. Yang berkesempatan bolehlah try makan disini.

Ok. Jom makan cepat2 sebab lepas ni ada orientasi untuk staff dan cikgu2 baru saya.

Yang nak hantar anak kelas membaca untuk 5-7 tahun, kelas mandarin 6-12 tahun, kelas SPM, kelas PT3 dan UPSR, cepat2 call 010-6468383 ya. Saya gerenti anak2 anda pasti suka dan yang paling penting ada improvement.

Terima kasih.

No comments: