Monday, November 3, 2014

Age is just a number


Alhamdulillah, Hari ini Hari Jadi saya.

Dari pagi sampai tengahari saya ada kelas bersama pelajar-pelajar foreigner saya. 
Ni gambar saya bersama dengan pelajar-pelajar dari Jordan dan Egypt.
Antara pelajar-pelajar foreigner saya yang lain dari Jeddah dan Libya.

Selesai sahaja kelas tengahari, terus saya ke Bandar JB untuk "Birthday Lunch Date" bersama Hot Husband saya. Terima kasih abang belanja makan tadi. 
(Eleh, macam tak biasa je suami belanja makan, walhal hari2 suami belanja makan..hihi)

 Saya betul-betul hargai atas semua ucapan Hari Jadi daripada kalian semua dan akan cuba membalasnya perlahan2. Thank You so much you all!

Semoga kalian juga dilimpahi rahmat dan dibawah perlindunganNya.

Azam saya birthday kali ini?
Semoga istiqamah apa janji2 saya dengan Allah. Insyallah..

No comments: