Friday, June 19, 2015

Suami aku ustaz || Kisah budak SPM kahwin dengan ustaz sekolah sendiri


Semua ikan dilaut,
Burung diudara, 
Bulan dan matahari,
Dan malaikat dilangit,
Akan turut beristighfar,
Selama mana isterinya taat kepada suaminya.

Isteri yang solehah adalah lebih baik dari 1000 lelaki yang soleh.

Dan doa seorang isteri adalah lebih makbul dari suaminya kerana sifat seorang isteri yang penyayang.

Sobsss! Sobsss!
Sedih sangat tengok filem ni.
Mencurah-curah pula air mata tengok ustaz tu sanggup mengorbankan diri dan sabar dengan kerenah isterinya yang masih bersekolah dan akan menduduki SPM.

Balik dari kelas tadi, ingat nak baring2 kejap. Ternampak pula ada link filem ni dah keluar di Gengtube. Memang dah lama nak tengok cerita ni. Sebab jalan cerita yang menarik.

Walau apa pun cerita yang kita tengok, ambillah iktibar dan pengajaran atas setiap jalan cerita yang dipaparkan.

Semoga kita semua menjadi isteri terbaik untuk suami kita walaupun kita tak cukup sempurna.

Post a Comment