Sunday, June 14, 2020

"Unsung Heroes" saya sepanjang PKP


Berakhir sudah PKPB.
10 Jun 2020 bermulalah PKPP.
A tribute to our unsung heroes.
Thank You "frontliners"


Tidak dinafikan gadget2 dapur ni semua merupakan frontliners kita semua sepanjang PKP.
Macam2 menu baru diterokai, macam2 resepi viral dicubai.

Sepanjang dari PKP 1 hingga PKP 4, saya juga berpeluang untuk tambah sebiji lagi pressure cooker.
Beli Bread Maker dan macam2 lagi barang lain yang saya sendiri pun dah lupa beli apa..
Haha..nampak tak banyak membeli online tu..


Nanti jangan bila dah sibuk, buat2 tak nampak pula gadget2 ni kat dapur.
Boleh merajuk nanti mereka...hihi




::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: