Monday, January 13, 2020

1 family suntik vaksin influenza



Prevent betten than cure

Sana sini pergi dan call klinik. Banyak yang dah habis stok. Finally ada pun stok kat Poliklinik Universiti ni. 1 family ambil suntikan Influenza pada jumaat lepas (10/01/2020).
Tak pernah pun ajak mana2 doktor selfie sebelum ni. Tapi sebab nak buat kenangan bersama dengan doktor yang sabar melayan kerenah kami berlima, ambil je lah kan.
Ni gambar lepas kena inject semua. Sebelum suntik dan semasa suntik? Simpan buat kenangan kami sendiri lah. Macam2 kerenah terutama Ayyunie. Sorry doktor saya tercubit you. Tindakan refleks tu. So sweet and friendly doctor. Staff nurse tu pula mak kepada student Pusat Bahasa Pelangi.

P/s: Nampak ramai yang update banyak klinik dan hospital2 swasta dan habis stok vaksin Influenza ni. Better call dulu ya sebelum walk in. Range harga standard adalah RM70 - RM85 ok. Tapi pabila permintaan melebihi penawaran, mungkin harga akan tinggi.



::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: