Saturday, February 6, 2016

Selesai sesi interview bersama Sinar Harian pagi ni.


Selesai sudah sesi interview bersama Sinar Harian pagi ni.

Btw balik je Ayah Damia dari Brunei, memang kesibukan berganda-ganda. Terutama ada 2 sesi interview dari Sinar Harian dan Akhbar Brunei yang nak buat coverage tentang Produk Halal Bumiputera yang eksport ke Luar Malaysia.

Dah tolak sebenarnya untuk interview ni hari khamis lepas dengan alasan tak sempat dan banyak kerja lain, tapi semalam jumaat call lagi nak interview.
Habis tu semalam pula sibuk dengan payaslip dan urusan bank sebelum staffs semua bercuti panjang kan. Postponed pagi ni pula. Ni pun mood ting tong ting tong nak interview sebab mood cuti-cuti kan.

Tapi last2 muhasabah diri adalah sebab tu kenapa Allah memilih kami untuk interview harini. Kalau dah berkali-kali tolak, tapi rezeki tu tetap juga, adalah tu Allah janjikan sesuatu yang lebih baik kan.

Ok. Meh kita pulun jawab soalan3 dari wartawan Brunei pula. Dengan harapan selesai semua, dapatlah bercuti dengan tenang...(Tipuuuu...Urusan kerja tak pernah habis pun)

P/s: Banyak lagi email2 yang nak jadi ejen dan pembelian borong tak dijawab lagini. Sebarang pembelian borong, boleh hubungi 010-6468383. Untuk pembelian runcit, sila layari www.cocodamia.com


Terima kasih Allah..
Terima kasih Sinad Harian..
Terima kasih semua yang sentiasa mendoakan dan menyokong CocoDamia dan Pusat Bahasa Pelangi..



No comments: