Wednesday, December 2, 2020

Gambar saya dan team CocoDamia muncul dalam Belanjawan Johor 2021





Wow wow wow..
Patutlah famous haritu (26 November 2020)..
Ramai kenalan yang tagged saya kat FB dan ada juga yang send gambar kat whatsapps..

Rupa2nya saya jadi model value 1 Juta dalam Pembentangan Belanjawan Johor 2021 oleh MB Johor..
Muka2 staffs CocoDamia pun ada nilai 300 ribu juga tu. 
Muka anak Ayyunie pun ada sipi2 .
Memang kuat sungguh aura positif CocoDamia & GO JB Chocolate ni.
 Aaminn..

IF YOU QUIT NOW..
YOU'LL END UP RIGHT BACK WHERE YOU FIRST BEGAN.
AND WHEN YOU FIRST BEGAN..
YOU WERE DESPERATE TO BE WHERE YOU ARE RIGHT NOW.

KEEP GOING! 

p/s: Doakan dan merayu2 kepada Allah supaya Covid-19 ni cepat2 terhapus dan berlalu agar kita boleh kembali hidup normal seperti sebelum kewujudan pandemik ni...aaaminn





::Setiap penulisan sekadar ingin berkongsi saat-saat kemanisan, ilmu, info atau pengajaran yang diperoleh dalam menjalani kehidupan sementara menuju ke Alam yang kekal. Mohon maaf andai kata setiap bait-bait penulisan mencetuskan perasaan iri hati, riak atau ketidaksempurnaan. Sesungguhnya saya juga tidak lari dari sebarang kesilapan sebagai Khalifah Allah di muka bumi ini. Maafkan saya sekali lagi:::

No comments: