Sunday, November 11, 2018

Teh O Ais 50 Sen


Walaupun dah beberapa kali makan kat sini, 1 perkataan je nak bagitau..

 R E C O M M E N D E D


Ni je pun yang 50 sen nya..
Tapi sedap secukup rasa walaupun hanya teh o ais sahaja..


Nama cafe..


6-6 ni ibu yang punya...muahahaha


Saiz besar ni ayah Damia yang punya..


Dessert kegemaran anak2...Red Ruby...


Sangkaya untuk Daim dan Aleesya..
Tapi Daim tak makan pun..


Daim nak makan sup dengan telur dadar rupanya..
Dah lah dia punya paling mahal..
Berbaloi sebab makan habis..


Ibu siap tambah 4 mangkuk lagi...hihi..
Serius sedap..
Sedap lagi dari jenama dot dot dot..


Ayyunie sorang je makan nasi..nasi kukus..


Untuk yang nak tahu senarai harga..

Alhamdulillah... Kenyang perut senang hati..
Post a Comment