Friday, August 10, 2018

Daim berendam..


Ni gambar jam 12 tengahari tadi.. 

Hujung minggu..
Sampai 2x dah berendam ni.. 
Angkara dia gi mengengsot bawah kereta nak main dengan kucing ๐Ÿ˜ผ
Habis hitam baju, seluar, kaki dan tangan dia.. Haihhh.. So ibu pun rendamkan dia dengan sabun mandian antibakteria dalam tu lama2.. Kiki.. 


Daim memang suka je bab main air2 ni.. 
Selagi kita tak cakap "dah", selagi tu lah dia berendam.. Hujung2 minggu cam ni je boleb layan kerenah anak macam2 kan.. 
Happy weekends semua!

#daimmuslim #2y2m


Post a Comment